ΠΑΝΑΡΓΟΛΙΚΟΣ.GR
ΔΗΜΟΣ ΑΡΓΟΥΣ-ΜΥΚΗΝΩΝΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΠΟΛΙΤΙΚΗ

Υπ. Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ, Γιώργος Γαβρήλος: Άφησαν τη νοσηλευτική μονάδα Άργους χωρίς ακτινολόγους

Κοινοποίηση

Με δήλωσή του, ο υπ. Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ, Γιώργος Γαβρήλος, αναφέρεται στο μεγάλο πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί στη νοσηλευτική μονάδα Άργους με την έλλειψη ακτινολόγων, αφού ένας εκ τω τριών γιατρών από 7 Μαρτίου 2023 έχει μετακινηθεί στο νοσοκομείο Τρίπολης και ο δεύτερος εξ αυτών βρίσκεται με άδεια ασθενείας.

Το πρόβλημα είναι πλέον μεγάλο, αφού η νοσηλευτική μονάδα Άργους και το ακτινολογικό τμήμα του
αναβάλλουν προγραμματισμένα ραντεβού και χάνονται εφημερίες λόγω έλλειψης γιατρών.
Άμεσα, η 6η ΥΠΕ θα πρέπει να ανακαλέσει τη μετακίνηση του ιατρού από το νοσοκομείο Τρίπολης και να μεριμνήσει για επαρκή παροχή υπηρεσιών ακτινολογικών διαγνώσεων της νοσηλευτικής μονάδας Άργους. Η κυβέρνηση του κ. Μητσοτάκη να σταματήσει να παίζει μικροκομματικά παιχνίδια εις βάρος του αργολικού λαού.

Related posts

31χρονος συνελήφθη στο Άργος με ποσότητα κάνναβης

admin

Σύλληψη 61χρονου στο Ναύπλιο με καταδικαστικό έγγραφο για κλοπή ρεύματος

admin

Επίδαυρος: Εγκαίνια εκλογικού κέντρου και παρουσίαση του συνδυασμού “Δύναμη Προοπτικής”

admin