ΠΑΝΑΡΓΟΛΙΚΟΣ.GR
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΠΟΛΙΤΙΚΗ

Τι συζήτησαν ο Πρόεδρος του ΙΣΚΕ με τον Περιφερειάρχη Πελοποννήσου

Κοινοποίηση

Ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Παναγιώτης Νίκας, είχε συνάντηση χθες Τρίτη 30 Μαΐου, στα γραφεία της Περιφέρειας, στην Τρίπολη, με τον πρωτοπρεσβύτερο Γεώργιο Σελλή, πρόεδρο του ΙΣΚΕ (Ιερός Σύνδεσμος Κληρικών Ελλάδος) και εφημέριο του Καθεδρικού Ιερού Ναού Αγίου Πέτρου Άργους.

Στη συνάντηση συζητήθηκαν θέματα αμοιβαίου ενδιαφέροντος, ενώ ο περιφερειάρχης ενημέρωσε σχετικά με έργα της Περιφέρειας που αφορούν στη συνδρομή της προς την Εκκλησία όσον αφορά στις κοινωνικές δομές της, αλλά και στην χρηματοδότηση της αποκατάστασης ναών που έχουν χαρακτηριστεί μνημεία από την πολιτεία.

Related posts

Λήγουν οι συμβάσεις εργαζόμενων στις ΚΟμΥ του ΕΟΔΥ – 13 άνθρωποι στην Αργολίδα θα βρεθούν στο δρόμο

admin

Γ. Γαβρήλος βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Αργολίδας: Ημέρα μνήμης για το μαρτυρικό χωριό των Λιμνών

admin

Δράσεις σε 4 πόλεις της Αργολίδας για την «Ευρωπαϊκή Νύχτα Χωρίς Ατυχήματα»

admin