ΠΑΝΑΡΓΟΛΙΚΟΣ.GR
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ανδρέας Πουλάς: Δεσμεύομαι να συνεχίσω να αγωνίζομαι με όλες μου τις δυνάμεις για το καλό της Αργολίδας

Κοινοποίηση

Το χθεσινό εκλογικό αποτέλεσμα μας γεμίζει με αισιοδοξία και μεγαλύτερη ευθύνη για την επαναφορά του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής στη θέση που του αξίζει στην κοινωνία και τη Βουλή.

Από την πλευρά μου θα ήθελα να εκφράσω ένα μεγάλο ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου προς τους πολίτες της Αργολίδας για την εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πρόσωπό μου για δεύτερη συνεχόμενη φορά και με τίμησαν με την ψήφο τους. Δεσμεύομαι να συνεχίσω να αγωνίζομαι με όλες μου τις δυνάμεις για το καλό της Αργολίδας, για το καλό της χώρας.

Συνεχίζουμε μαζί για την Αργολίδα που αγαπάμε, σε μία Ελλάδα που θέλουμε.

Related posts

Θεσσαλονίκη: Δεκαεννιά κεριά στη μνήμη του Άλκη – Δύο χρόνια από την δολοφονία του

admin

Ο Αντιδήμαρχος Άργους Μυκηνών Μάριος Ρέσκος υποψήφιος με τον Δ.Καμπόσο

admin

Ομιλία από καρδιάς του υποψ. βουλευτή ΝΔ Αργολίδας Γιώργου Δωροβίνη στο Ναύπλιο

admin