ΠΑΝΑΡΓΟΛΙΚΟΣ.GR
ΔΗΜΟΣ ΑΡΓΟΥΣ-ΜΥΚΗΝΩΝΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Ο Δήμαρχος Άργους Μυκηνών βραβεύει την ομάδα ποδοσφαίρου Κ16 της ΕΠΣ Αργολίδας

Κοινοποίηση

Ο Δήμαρχος Άργους Μυκηνών κ. Δημήτρης Καμπόσος θα βραβεύσει την Τετάρτη 14 Ιουνίου και ώρα 19:30, στον προαύλιο χώρο του Παλαιού Δημαρχείου του Άργους, την ομάδα ποδοσφαίρου της ΕΠΣ Αργολίδας.

Η ομάδα κατέκτησε την 3η θέση στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα Προεπιλογής Εθνικών Ομάδων κάτω των 16 ετών 2022-23.

Related posts

Δύο αθλήτριες στίβου του Κώστα Καμπόσου από την Αργολίδα προκρίθηκαν στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα

admin

20 έως 22 Οκτωβρίου το Αναρριχητικό Φεστιβάλ Ερμιονίδας

admin

Ερμιονίδα – Βήμα στο Αύριο – Γιάννης Μαργέτας

admin